Trötter

Jahapp...då vart man ensam igen!   Men helgen har varit jättemysig iallafall! :) Grillning och Europe i fredags, filmmys i lördags, och bio igår :) Massa mys! <3
 Filmen igår var riktigt otäck! Fyyfan! Jag är så jäkla lättskrämd också. Men tillochmed Micke tyckte den var otäck så det är inte bara så att jag är en mes. Ha ha! :D  Men den var bra iallafall. Spännande! 

Ikväll blir det lugnt, håller på att tvätta lite nu. Ska väl bara glo tv och slappa.
 Vi har sovit så konstigt denna helgen, eller ja, vi har lagt oss sent och gått upp sent. Man blir ju jättetrött av det. Iallafall jag. Så ikväll ska jag försöka lägga mig hyffsat i tid! Tråkigt att sova ensam, men nu kan man bre ut sig igen, haha!:D Micke längtar nog hem till sin 160 säng! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida