Torsdag

Idag har jag jobbat 7-14 och det flöt på bra! :)
Efter jobbet hade jag bestämt mig för att gå hem och lägga mig i ett skönt bad och ha inpackning i håret och lägga ansiktsmask. Men icke!   När jag precis hade handlat så ringde Therese och fråga om vi skulle åka till stan. (Jag hade frågat om vi skulle göra det imorgon, men hon ville idag.)  Så det blev en dusch när jag kom hem och så fixade jag till mig lite.
Så vi har vart på backaplan och tittat lite, shoppat och haft skoj! :) Sen gick vi till Elgiganten för att köpa min kamera men den var slut där. Så vi fick åka vidare till Bäckebol, där ligger det en till Elgiganten! Så nu har jag fått min kamera! Det blev dock inte en Nikon som jag skrivit om. Utan en Canon istället! :)
 Vi har flängt runt i massa butiker idag och jag har gjort slut på 1900 kr. Iofs kostade kameran 990 kr.
  Visar i en annat inlägg vad man köpte! :)
Har allt som allt gjort slut på 4400 kr idag. Men jag fick ju som sagt en go lön! :D Så nu har jag även sparat pengar och har ändå pengar kvar att röra mig med. Men ska försöka snåla ändå! :)

Resten av kvällen blir otroligt lugn! Är helt slut i kroppen nu! Kommer väl somna rätt fort skulle jag kunna tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida