Tisdag

Jag är ledig idag också. Otroligt skönt är det! Det regnar och jag har fruktansvärt ont i magen. Ja, den tiden i månaden är framme igen. Så jag sitter med myskläder på mig och är fast bestämd vid att inte lämna lägenheten idag. Så skönt så! En riktig slappardag med andra ord.  Nu fattas ju bara mys med Micke! :)<3  Snart så ses vi äntligen igen!
Usch för distansförhållanden egentligen. Man kan ju inte ses så ofta som man vill.

Mamma har köpt hem filmen Brölloppsduellen! Funderar på att titta på den sen. Den är så jäkla rolig! :D Jag såg den på bio och sa redan då att jag skulle köpa filmen. Och nu är den min! :)  Ni som inte sett den, gör det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har glömt att ändra. ;)


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-08-04 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida