Söndag

Har varit väldigt dålig på att uppdatera nu några dagar. Inte för att jag har nåt jättespeciellt att skriva om..men ändå!
I fredags jobbade jag ju som sagt och sen blev kvällen riktigt lugn. Somnade till vid niotiden framför tvn. En liten powernap för sen fixade jag tvätt, bädda sängen och la mig! Slocknade som en gris! :)
 Igår jobbade jag 9-20 och det gick bra. Lång dag men tiden flöt på bra ändå. Efter jobbet gick jag in till Annica för att hämta ögonskuggan som hon köpte till mig (den jag skrev om häromdagen..Isadora!) Skulle bara hämta den egentligen men så fastnade jag där! :) Trevligt som alltid! :)  Gick väl in vid tolvtiden för jag skulle upp kl sex imorse och jobba 7-15.
Det gick bra på jobbet idag med men det var segt vill jag lova!
 Och efter jobbet idag fastnade jag nere hos Annica igen! :) Sedan åkte vi iväg och käkade pizza och handlade på Coop.

Nu ikväll blir det lugnt. Tänkte ta mig en duscha och pyssla om mig själv lite. Sedan ska jag titta film och bara andas.
Imorgon är jag ledig men då ska jag till Liseberg med Therese! :D Ska bli roligt!! Vi ska titta på Lotta på Liseberg. Hoppas på uppehåll för då åker vi lite karuseller med. En heldag på Liseberg med Therese! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida