Lördagkväll

Igår var vi på bio och såg Sommaren med Göran och den var faktiskt rolig! :) Huvudrollen har en sån klantig roll. Gör massa dumheter.  Den var bättre och roligare än vad jag trodde! :) Så jag tycker den är värd att se!
 Jag förklarar dig härmed för Annahl....haha anal. Sicken torr humor egentligen, men hela salongen började iallafall asgarva! En kul scen i filmen! :)

När bion var slut så promenerade vi ner mot ullevi södra för att åka hem. Men vi fastnade en stund utanför ullevi där vi lyssnade på Madonna. Så nu har man ju fått höra henne live iallafall. Önskar faktiskt att jag hade köpt en biljett för att se henne, verkade vara en grym show trost att hon fick lite dålig kritik idag.  Det finns biljetter till dagens spelning, men den billigaste kostar 700 kr.

Hade iallafall en rolig kväll med Annica! :)

Kommentarer
Postat av: helene

vi la 995 kr & det va sååå värt det ..:) hade så jävla roligt .. så där missa du nåt...


URL: http://heleneofsweden.blogg.se/ @ 2009-08-11 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida