Lördag!

Vilken härlig dag!  Gick upp kl nio imorse och åt lite frukost. Sen runt halv elva kom Madde och hämtade upp mig och så åkte vi till havet en stund. Solade och njöt. Det var mycket folk där idag..inte så konstigt iofs. Gött väder och helg! Folk är ju lediga!
När jag kom hem åt jag lite grann och gick sedan in till Annica och solade två timmar till. Hehe :) Skönt men fy va varmt. Tillslut hämtade vi en vattenpyscha och sprutade vatten på oss varannan minut ungefär. Så idag har jag legat och pressat lite. Har faktiskt fått färg! :) Man får ju som sagt passa på!

Jag smörjer min tatuering med solskyddsfaktor 50 men lägger ändå på en handduk eller något över. Vill inte att den ska börja koka i solen typ! Haha, och det syns verkligen att jag har dolt den! La min topp över och nu har jag en snygg bränna där. Haha, tack och lov lägger det väl sig! :)


 Syns inte så bra kanske..men tittar man nog vid pilen så ser man att det är lite mörkare på ena sidan och ljusare på sidan mot tatueringen...hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida