Imse vimse spindel

Halv sju imorse såg jag något svart i ögonvrån och fick syn på en äcklig spindel!! Fick panik och ville döda den. Kastade ett filmfodral efter den men den kröp in under tvbänken.
Jag skulle iväg till jobbet och hade inte tid att fortsätta. När jag kom hem hade jag ju i vetskapen att fanskapet fanns någonstans i mitt rum. Började leta men såg den inte nånstans.
Sen öppnade jag dörren och i hörnet vid listen hänger den fan. Så jag hämtade super tio och sprutade ihjäl den! Ha ha :D Den kröp ner under golvet på något vis så jag stod där och stampa och hade mig och så såg jag något svart sticka fram. Så jag tror att jag lyckades döda den! :D

Regnar det imorn så är det mitt fel....men det skiter jag i!  Hade inte kunnat sova om jag visste att den kröp runt!  Hoppas bara det inte var en annan....att det finns fler lixom.....fyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida