God kväll

Nu tänkte jag strax bädda ner mig i sängen med lite kladdkaka och titta på film! :) 
Fasen..måste ta mig till Ikea eller nått någon dag och köpa lite ljus. Alla värmeljusen är ju slut! Och regnet verkar ju hålla i sig så då vill jag ha ljus. Regn och levande ljus hör ju ihop! :) 

Imorgon är det jobb igen. Ska då jobba 14-21.15. Innan och efter händer det inget speciellt alls. Har sju dagar kvar att jobba nu på detta semesterschema jag fått. Sen får man väl se om någon tar ledigt eller blir sjuk så man får jobba nåt mer!
På torsdag jobbar jag 8.15-16.15 och sedan ska jag till gymmet!
På fredag jobbar jag 7-15 (tror jag), sedan blir det gymmet då med!

Måste ligga i nu! :)   Haha alla andra ligger ju i för att bli snygga till sommarn. Men jag börjar när sommarn börjar ta slut. Haha fel kanske?... Men på sommarn är det ingen som vill äta bantarmat. Då vill man ju grilla, äta glass osv. Bara gotta sig lixom!   Och så som vädret är så verkar ju dessa sommardagarna vara över nu.  Sägs att det ska bli fint i veckan/helgen, men det säger dem hela tiden och det slutar med regn ändå.


Nää, dags för film!  Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

idag regnar det inte iafl, vilket jag är överlycklig för! :D


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-08-05 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida