God kväll

Jag har verkligen inte gjort ett skit idag. Har legat i sängen och glott på tv. Känner mig inte vidare fräsch nu! Orkar dock inte duscha eller så nu, så imorgon blir det ett härligt bad!  Beroende på hur jag mår så borde jag åka och fixa mitt pass. Antingen imorgon eller onsdag. Får se som sagt. 

Va jobbigt det är när man är så varm att man kokar och bara vill ta av sig kläderna/täcket. Men gör man det så börjar man frysa direkt. Riktigt jobbigt faktiskt! Brukar få en bra balans genom att ha täcke över halva kroppen bara. Kallt och varmt samtidigt. Det är skönt. Får la se. Just nu skulle man kunna steka ägg på mig!

Hoppas detta går över fort! Ska ju till Micke i helgen! Ska ju fixa en riktig myskväll för oss på lördag. Vill inte sitta där och snora och ha ont då. Ska nog ta och köpa vitaminer imorgon! Om jag kommer utanför dörren vill säga!

Fyy, läste blondinbellas blogg nu, hon fick åka till sjukhuset för att en cysta sprack eller nåt. Fasen va det måste ha gjort ont! Det är då fasen inte lätt att vara tjej alltså!

Nä, nu ska jag fortsätta mitt tvtittande en stund till och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida