God kväll

Det gick kanonbra på jobbet idag! Har jobbat med Sandra som har lika sjuk humor som mig så det har varit en rolig kväll! :D Haha en gamling har skrattat åt oss hela kvällen! Kul att hon skrattar ju! :)
Tiden flöt på bra och nu är man hemma! Har iofs vart hemma en timma snart.

Nu sitter jag och gör fransk manikyr på naglarna och lyssnar på musik! Dags att fixa naglarna och det var längesen jag hade fransk manikyr så why not!

Imorgon har jag massa att göra...det känns som det iallafall!

Dammsuga, damma, torka golven, städa badrummet, ev. tvätta, putsa speglar. Duscha.  Möta Micke <3 Handla, gå till glasbanken, hem och lägga kött osv i marinad, fixa iordning mig. Och sen in till Annica och äta som en häst! :D  Sedan vidare in till stan för att se Europe! Kommer bli en rolig och händelserik dag! Det gillas!

Sicken pudelfrilla sångarn har...eller ja, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida