God kväll

Om en liten stund ska jag titta på Privileged och sedan blir det en dusch och efter det film! :) En lugn och mysig söndagskväll.  Har lite olika produkter i håret från igår, Osis pulver och hårsprej. Så jag behöver tvätta det, haha ^^
 Alla skriver om Osis pulvret nu. Alla använder det och älskar det. Jag har haft det i typ 1½ år nu..hehe :) Det är riktigt bra när man vill ha lite volym och att frisyren ska hålla.
 Jag gillar mitt hår som det är nu. Ska bara färga det mörkare. Det har blivit blekt och så skimrar det i rött. Vill få bort det så ska köra på mörkbrunt igen!  Visst saknar jag min "rockiga-busiga" frisyr imellanåt. Nåndag kommer den tillbaka! Men just nu är det skönt att kunna sätta upp håret utan att något ska ramla ner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida