Fredag!

Idag stannade jag hemma ifrån jobbet. Jag har inte sovit så mycket inatt...har nästintill bott på toaletten. Jag påbörjade en slags diet som jag verkligen inte mådde bra av. Så natten vart inte så rolig för min del! Så nu är den dieten avslutad och jag har istället bestämt mig för att gå den enkla vägen. Äta rätt och motionera helt enkelt! :)
 Mår fortfarande illa men mår ändå bättre.  
Var nere i affären förut med Annica och tittade lite. Jag köpte då massa frukt och grönt med mig hem! :)  Färsk ananas, kiwi, apelsiner, vattenmelon, morötter, gurka, tomat, sallad osv. Mumma! :D Så idag blir det en kycklingsallad! Gud så gott! :)
Nu ska jag fixa min sallad och sedan sätta mig i solen en stund!:) Får ju passa på! Runt 30 grader idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida