Fredag!

Nu har jag precis städat och haft mig! Jisses nu orkar jag inte mer. Ha ha :D Ska snart hoppa in i duschen. Det är nämligen min tur att bli ren och fräsch nu! Som vanligt...ju renare hemmet blir, destu sketnare blir man själv!
 Om si sådär 2 timmar är Micke här! :D<3 Ska bli så mysigt att ses igen!!  Stackarn har jobbat natt och är helt utslagen! =/ Hoppas han lyckas somna lite på bussen och att han kanske hinner vila lite här. <3

Då ska vi handla lite och fixa lite och sen in till Annica och grilla och sedan blir det Europe! :)

Nää, det är väl dags att hoppa in i duschen så jag slipper stressa sedan!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej fin blogg du har:)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?


URL: http://awrittenlife.blogg.se/ @ 2009-08-14 @ 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida