Torsdag

Jag har verkligen ingen lust med att gå till banken. Och det är faktiskt inte brådskande för fem öre. Det vore bara beskvämt att fixa ett nytt kort eftersom att det strular lite. Men som sagt, det är inte panik på att behöva göra det nu iallafall. Så jag gör det när jag känner för det. Har absolut ingen lust idag. Slappis.
 Har en jäkla träningsvärk i armar och axlarna idag. Fyfan! Så går jag till gymmet idag tränar jag inte armarna iallafall. Då lär jag inte kunna röra mig imorgon...ha ha! 
 Solen lyser ute och det är la omkring 10 grader skulle jag kunna tro. Tråkigt att vinden är så kall bara! Vädret ser underbart ut men går man ut får man gåshud direkt pga vinden.

Får la se hur min dag blir idag...tar det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida