Surt!

Happ kl är tio över åtta och här sitter jag. Gick upp kl sex och fixade iordning mig lite smått och begav mig till jobbet. Där frågar alla vem jag ska jobba för och jag har ingen aning. Kollar på tavlan där det står att jag ska jobba torsdag och fredag. Alltså inte onsdag och fredag. Så jag blir fundersam för jag har inte blivit tillfrågad om torsdagen så jag kollar i boken där jag ser att jag inte alls ska jobba idag!! Så jag gick helt enkelt hem igen! Ganska så irriterande faktiskt för jag hade kunnat stanna en dag till hos Micke ju! =(
 Och nu har man redan vart uppe och ute och fått lite energi, är iofs trött men nu känner jag för att ta mig ner till gymmet och träna lite. Så har man vart duktig och får även ut mer av dagen sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida