Sömn

Nä, nu blir det till att krypa ner under täcket och försöka sova! Har vart vaken 18 timmar på två dagar nu och jag är helt slut faktiskt. Igår gick jag upp kl sex i tron om att jobba. Men så blev det inte, och jag åkte hem. Men jag gick inte och la mig utan gick istället och tränade och höll igång hela dagen sen. Och idag gick jag också upp kl sex och jobbade 7-14 och sen har jag slappat och vart med Annica lite.  Jag är ganska trött, jag är snorig och har träningsvärk. Jag vill sova. Jag behöver sömn!    Imorgon ska jag ändå upp kl nio för att göra mig iordning lite för att sedan möta Madde kl elva och åka in till stan. Sen ska jag jobba 14-21.15 och sen hem och glo tv antar jag. Helgen har jag inte planerat än. Får se! Hoppas på toppenväder!

Godnatt allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?


URL: http://magiskaminnen.blogg.se/ @ 2009-04-10 @ 02:26:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida