Sommar?!

Våren är verkligen här. Och det är underbart! Seriöst, snöar det en gång till går jag i ide! Men idag är det iaf rena sommarvädret här nere i Klippan. Jättevarmt på balkongen och det är underbart. Nu vet man dock inte vad man ska ta på sig. Packade väl ner lite fel kläder, men men. Hörde att det är grått och mulet hemma, haha! Synd för er *skratt*. Jag njuter iallafall. Nu börjar pollenssäsongen också, jag är smått snorig redan.
 Det har vart en mycket lugn dag, blev en lång sovmorgon. Lite trist att sova bort halva dagen =/ Men men. Nu ska Micke tydligen iväg och träna så jag får väl roa mig själv nu någon timma. Sen är planen att handla lite och sedan göra tacos. Usch, får vänta 2 timmar ju och jag som börjar bli jättehungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida