Påskafton!

Idag är det påskafton och det händer faktiskt inget speciellt alls. Dagen blir lugn med endast lite handling osv. Tänkte städa också. Något mer har jag faktiskt inte planerat. Skönt faktiskt. Fick sova ut idag också! Vädret är underbart och humöret är bra! :) Påskmiddag blir det inte heller, utan det blir kött med potatis och lite sånt! Mumma :D Jag är inte mycket för ägg och sill osv ändå. Vi firar inte påsk längre. Och mig kvittar det faktiskt. Kött är mycket godare! Ha ha :D  Påskpynt har vi inte heller för varken jag eller pappa tål påskriset! Synd för det är fint och man får ju påskänsla då. Hmm, kom att tänka på att det var påskris på jobbet igår och det reagera jag inte på...är nog pappa som är mest allergisk mot det! ^^

Jaja, nu ska jag göra iordning mig lite för jag ska ner och handla med mamma!

GLAD PÅSK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida