Packning pågår...

Jag verkligen hatar att packa. Man vet inte vad man ska ta med sig. Och så står man och tittar i garderoben och tänker "jamen den kanske jag använder, och den, den med." Och så får man inte stängt väskan sen! Men nu får jag tänka logiskt. Onödigt att ta med massa som jag vet att jag antagligen inte kommer använda. Vi ska inte göra något speciellt som att gå ut eller så, båda är rätt fattiga nu, så jag behöver inte packa ner festkläder osv. Lite vardagliga kläder bara. Haha har packat ner ett av mina nya nattlinnen också. "This body needs sleep". Micke tyckte den passade in på mig. Älskar att sova! Haha :D Fast han ska då inte snacka! Törnrosa själv! Skönt att ha nattlinnet att slappa i på kvällen och morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida