På jobbbet

Sitter på jobbet nu. Det är jättelugnt och det finns faktiskt inget att göra. Vissa har besök eller så har dem åkt hem till sina familjer över påsken. Så det är jättelugnt! Men om en timme är det kvällsmat iallafall och efter det blir det lite att göra.
 Solen lyser och det är jätteskönt väder ute! Jag och Madde tog oss en glass i stan förut.  Istan hittade jag ett par leggins och ett par gråa tygskor. Behövdes! Mina andra svarta hemma är rätt så sletna och det är kul med nytt nu inför våren/sommaren.

Långfredag är verkligen längre än andra fredagar. Känns så iallafall, men man inbillar sig väl bara kanske...

Kommentarer
Postat av: helene

kan du hjälpa att designa min blogg nån dag?? tänkte börja blogga igen 'HAHAAHAHA!!!! puss

@ 2009-04-10 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida