God morgon/middag.

Jaha, då var det redan onsdag och tiden flyger iväg. Jag har inget speciellt för mig om dagarna, vilket är väldigt tråkigt. Idag tänkte jag iallafall städa lite grann för det behövs. Jag är ett proffs på att slänga kläder på golvet och lägga saker här och där. Dessutom behövs det dammsugas för dammråttorna blidas äckligt fort eftersom jag har både tv och dator i rummet. Något mer har jag inte planerat så jag tar det som det kommer.
 Imorgon har jag iallafall bokat ett träningspass nere på gymmet. MRL = mage, rumpa lår. Så imorgon kommer jag vara helt död och på fredag kommer jag ha ont! Haha :)  Längsen jag körde såna gruppass så det ska bli skoj! Såg nu när jag bokade att de bara var jag och en till som hade bokat så jag hoppas det blir fler! Visserligen är det väl skönt med få för då blir det inte trångt i rummet. Jaja, får la se imorgon!

Nu blir det iallafall frukost för min del! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida