Förberedelser!

Nu ska jag snart tvätta bort mitt smink och sedan kleta på lite brunutansol! Fuska lite får man ju göra. Sedan ska jag packa kläder osv. För imorgon åker jag ju till Micke. Ska bli jättemysigt! Hoppas på att det är likafint väder dessa dagarna nu för jag funderar starkt på att dumpa vinterjackan hemma. Jag hade en jättetunn jacka idag och det var inte så kallt nu på kvällen faktiskt. Helt okej! Vädret idag har ju vart helt underbart! Även fast jag bara fick njuta av det i knappt en halvtimme eftersom jag skulle på intervju och sedan jobba två till nio. Men solen har lyst in starkt och alla gamla har vart pigga och glada och jag likaså! :)  Hehe dem är verkligen hur goa som helst. En tant önskade mig en underbar helg nere i skåne och att jag är varmt välkommen tillbaka. Sånt är skönt att höra och det värmer. För då känner man sig uppskattad och vet att dem gillar en! :)
 Jag kommer antagligen inte blogga lika mycket under dessa dagarna hos Micke som jag gör nu. Men jag tar med min laptop och skriver när jag får tid och har lust! Micke tycker väl att jag är skittråkig när jag sitter vid bloggen! Ha ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida