Duktig

Kl är tio över tolv och jag har tränat, solat, pratat med Emely, testat skor och byxor och dessutom handlat! Känner mig faktiskt duktig som inte gick hem och la mig när jag fick gå hem från jobbet! :)  Jag kommer nog ha träningsvärk imorgon! Tränade ben, lår, rumpa och mage idag.  Jätteskönt att sola också! :)
 Nu vet jag inte vad som händer mer idag. Hade velat åka in till stan men det är inget kul att åka in ensam direkt. Man vill ju gå med någon och få smakråd osv.  Risken är väl att man kanske åker in ensam ändå. Ha ha. Får se!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GUD VAD SATSIGT! 12.10 hade jag bara gått upp och ätit frukost + skyndat mig till bussen ^^ haha... S är det när man inte vaknar förren halv 11, men varfan, det är ju LOOOOV! vad tränade du för ngt?


URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/ @ 2009-04-08 @ 15:29:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida