Börjar se ut som mig själv

Sitter nu med färg i håret och börjar se ut som mig själv igen..ha ha! :)  Slingorna var fina men jag var inte helt nöjd och jag orkar inte lägga ner mer energi på att få dem bra. Så nu färgar jag håret mörkbrunt igen! Det är den färgen jag ska ha helt enkelt! :) Trivs bäst i den. Jag ville ha slingor för att göra något nytt med håret men jag blev inte helt nöjd. Blir nog bra det här nu tror jag. Fast någon slinga kanske lyser igenom lite sen men det är jag förberedd på. Svårt att få bort slingor ibland.
 Jag älskar att hålla på med håret med olika frisyrer osv. Jag är sugen på att klippa det kort igen men vill samtidigt ha det långt. Jag har ju mitt löshår men det är inte samma sak. Får väl se! Har inte råd att klippa mig nu ändå så det får fortsätta växa ett tag till. Kanske får mig ett ryck i sommar. Vem vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida