Åskväder

Det smattrar mot fönstret och jag tycker det är jättemysigt. Regnet öser ner och imellanåt blixtrar det och knallar lite. Nu önska jag att Micke var här och myste med mig! <3 Jag har kommit till att älska åskväder nu för tiden. Men när jag var liten var jag skiträdd! Minns när jag var runt 7-8 år och det kom världens knall och jag sprang ner till pappa som tittade på tv, och jag gick inte upp och la mig försen det hade slutat åska. Haha. En granne till mig gillar inte heller åskan. Hon brukar gömma sig i klädkammarn! Haha :D Du vet vem du är. Du är för härlig! :D

Nää, ska väl stänga av datorn nu för säkerhetsskull! Kanske sätter igång min laptop för den kan ju knappast ta skada eftersom att den inte är kopplad med någon kontakt osv. Eller? :P Haha, inget proffs på sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida