20 grader

Det är 20 grader ute och solen lyser starkt! Jättefint väder men synd att det blåser så kallt bara! Satte mig på balkongen en stund och det var skönt men sen började det blåsa.
 Jag och Madde var nere på gymmet och tränade en stund. Blev ben idag. Blev inte att sola då det var kö till solariumet. Tycker det är skitdåligt att dem bara har ett solarium för medlemmarna och sen två solarium där man får betala för att sola. Det borde va ett betalsolarium och två för medlemmarna. Jaja, man får vara där innan tolv för att slippa kön. Madde ringde och klagade lite och dem svara bara att man får vara först i kvarn!

Jaja, ikväll ska jag hjälpa Madde att färga hennes hår, sen ska vi la glo på någon film! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in :)

Fin blogg :)


URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/ @ 2009-04-16 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida