Vill man vara fin får man lida pin!

Haha de känns i skulderbladen att jag simmat idag! Haha undra hur de känns imorgon då! Ska jobba imorgon 16-21, så hoppas det inte känns så mycket! :P Ska även jobba på torsdag, 14-21.
Men de va så skönt att simma ändå. Eller ah, när jag väl simmade blev det ju jobbigt men jag fortsatte ändå. Viljan va starkare än kroppen, haha! Ska simma på fredag med. Imorn går det inte, inte torsdag heller. Så får bli på fredag nån gång. Och basta lite och kanske sola! :D Sedan på kvällen är det ju Hardcore Superstar. Hehe! :)

Nästa vecka ska jag åka till Micke! :D Ska bli mysigt!! Och det ska bli riktigt skönt att få komma härifrån lite också!

Hmm, funderade lite över toppen, den kanske blir finare om jag syr in den lite! Så slipper jag krångla med byten/returer osv! Haha ;D Ska testa en gång till och titta lite och se om jag vill ha den eller ej, isåfall måste jag sy in den! På tok för stor och de va ändå storlek M... :O Haha nice! :P^^

Nu är de verkligen höst! Kallt som fan ute! Tar nog fram vantarna snart! Haha ;D Och nu kommer strumpbyxorna/leggins en, de sköna benvärmarna och de snygga stövlarna fram! Nu är de inget med att gå lättklädd längre. Hehe! Undra när de börjar snöa? Haha

Nee, ska nog lägga mig och titta tv en stund och sova sen. Är rätt trött efter simingen. Men på ett skönt sätt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida