Uppe med tuppen!

Haha nä inte direkt kanske. Men vaknade tjugo över nio av att Emely ringde. Och sedan kunde jag inte somna om. Låg iofs och drog mig ett tag efter det. Sedan gick jag upp och käkade frukost. Kl är halv ett och jag har redan solat, handlat och hämtat ut min tågbiljett. Snabba ryck! Haha :) Det blev dock ingen simning idag, jag har så fruktansvärt ont i ryggen! =/  Jag som ville känna mig duktig. Haha! Aja, får la simma i helgen eller på måndag eller nåt. Det kommer ju fler tillfällen lixom.

Idag ska jag göra tacos till mig och mamma! Mumma :D Så himla gott! Har handlat hem allt som behövs. Och denna gången glömde jag inte mina majs eller tzatsikin! :D




Och ikväll är det Hardcore Superstar! Äntligen! :) Hehe. Såg dem senast i mars och några dagar efter det så fick jag veta att dem skulle spela på Liseberg i september så det har jag väntat på nu. Ska dit med Madde och några! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida