Trött!

Nu är jag trött efter jobbet! Det har varit lite stressigt idag! Massa extrajobb och krångel! Men men, vi blev klara runt halv nio iaf. Vanligtvis brukar man va klar runt åtta tiden. Men bra samarbete med Emma iaf, hon är duktig som fan! Hehe :)
Nu vet jag inte när jag ska jobba igen, eller jo 12e oktober! Haha ^^ Får la se när dem ringer mig igen. Är ju bara timanställd!

 På jobbet

Nu blir det lugnt iaf, sitta här en stund eller glo tv innan jag deckar! Haha :D

Imorn ska jag och Emely simma igen! Ska simma runt halv elva så får la gå upp lite innan tio och äta något. Ska basta och sola efteråt också! :D Känner mig så fräsch efter det! Och duktig för att jag tatt tag i mig själv nu! Även om jag faller på frestelsen att ta en cola eller så. Men jag tränar ju ändå dagen efter. Hehe :) Ska börja ta detta på allvar nu iaf. Skratta om ni vill, för jag har ju sagt detta förr. Men men, nu är de allvar! Haha ;D ^^

Sen blir det Liseberg och Hardcore Superstar. Som jag har skrivit flera gånger nu i veckan hehe :) Ska bli ball! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida