Tisdag.

Det gick bra på jobbet igår. Men jag var helt slut efteråt. Hade lite huvudvärk som blev värre. Men tog en ipren (äntligen) så de gick över efter en stund. Har inte ätit ipren på en månad nu. För det innehåller acetylsalisylsyra som inte är bra när man gjort denna halsoperation jag gjort. För acetylsalisylsyra ökar blödningsrisken. Har fått leva på alvedon som jag tycker är värdelöst. Ipren är det enda som tar på mig typ.

Vet inte vad som händer mer idag än att simma osv. Det blir väl lugnt. Laga någon god mat kanske! :)
Imorgon ska jag iaf tvätta lite och packa för på torsdag åker jag! :)

Jaja, nu blir det frukost, yoghurt, k-special flingor och banan! :D Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida