Tillbaka till jobbet!

Har inte jobbat sen den 13e augusti!!! Shit.. jag skulle jobba den 21a men var bara där en timme för jag mådde inte bra. Världens huvudvärk och jag hade inga tabletter som inte innehöll acetylsalisylsyra..eller hur de ny stavas! :P Så därför mådde jag inte bra. Så det ska bli kul att få komma tillbaka och jobba igen. Ska jobba imorgon också. Får la se om jag får fler tider. - Börjar kl fyra och jobbar fram till nio. Fem timmar är ju rätt gött ändå! :D
Ska jobba med syrran och Anita så det ska bli kul. Det e ju ändå favoriterna på jobbet. Haha! :P

Kommentarer
Postat av: joanna

hej jag undrar hur man lägger in besökare och allt och hur mycket bloggen ä rvärd på sin blogg. läste i angelicas att du hjälpte henne. hade vart mycket tacksam =) kram


URL: http://www.metrobloggen.se/yayo @ 2008-09-08 @ 14:20:44
Postat av: ilhana

söt blogg du har :)


URL: http://sorandom.org/ @ 2008-09-08 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida