Söndag!

Idag blir det lugnt. Precis som igår faktiskt. Bakade scones till frukost igen, hehe det är ju så himla gott!  Det händer inte särskillt mycket idag. Tänkte dammsuga och ta mig en dusch iaf. Sedan kommer det ju lite serier idag som jag följer. Haha.. One tree hill och så är det premiär för Andra Avenyn igen! ^^ Serienörd..haha ^^

Veckan som kommer vet jag inte vad som händer. Iallafall måndag-onsdag. Hehe för på torsdag ska jag till Micke! :):)
Om inte jobbet ringer imorn tänkte jag ta mig till en tatuerare för att kolla upp tatueringen jag vill göra. Pris och tid och vad man ev. kan göra med den för att den ska bli mer egen. Så får väl se :)

Sitter och lyssnar på The Rasmus nya låt , livin' in a world without you. Riktigt bra låt! Jag har den som orginal men även i akustiskt version (hur de nu stavas)..Haha:) http://www.youtube.com/watch?v=4Rvp8t4vinw&feature=related

Saknar dig Micke! Men snart ses vi ju! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida