Snart dags för resultatet!

Nu sitter jag här med hårfärg i huvudet! Ska bli intressant att se resultatet. Visserligen kör jag alltid på mörkbrun färg. Men denna ska tydligen se mer naturlig och glansigare ut. Så får la se! Luktar gott iaf! Haha :P Man blir lite seg i armarna av att stå och färga håret själv. Slinga efter slinga för att få bort utväxten. Men jag har gjort det ett x antal gånger nu så jag e proffs! Haha! ^^  - Mamma saknar sin blondie säger hon. Men jag kommer antagligen aldrig bli blond igen :P Jag trivs bättre i brunt hår. Och folk säger att jag passar bättre som brunett. Haha! :) Sist jag hade min egna blonda hårfärg va i högstadiet. Sen i nian började jag gå över till mörkare färger. Men sen i gymnasiet mellan 1an och 2an så blev jag blond igen. Sen va de halva blondt och halva brunt. Sen efter det blev det brunt. Och det är brunt som gäller nu. Haha ^^ Verkligen intressant! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida