Skönhetsprodukter!




Haha, köpte ny hårspray idag! StudioLine Indestructible , den sägs ju vara jättebra på tv reklamen. Får la se om den håller va den lovar. Den lär ju iaf vara bättre än den sprayen jag har nu. För skiten håller inte.
Köpte även hårfärg för det är dags att färga om så utväxten försvinner. Men jag köpte ett annat märke idag än vad jag brukar göra. Casting Cream Gloss. Förhoppsningsvis ser håret mer naturligt ut och med mer glans. Får la se!
Ska in till stan nån dag, kanske imorn. Ska köpa värmeskydd till håret när jag ska föna och platta det. När jag va hos frisören ifredags hade Jill ett jättebra värmeskydd. Så ska se om dem har det eller något annat som är lika bra. Jag använder mig annars av Loréals värmeskydd men den är inte så bra. Jill berättade att Loréalprodukterna som säljs i affärerna är egentligen rena skiten. Hon sa inte så bara för att jag skulle köpa deras grejer. För hon andvände själv sånt innan hon blev frisör och fick veta vad det är för skillnader på det som säljs i affärerna och salongerna. För i Loréalprodukterna som finns i ute i affäerna som t.ex. H&M och stora mataffärer osv, innehåller egentligen bara 10% av Loréals produkt och resten består typ av vatten och andra kemikalier. Så alltså är det inte bra. Loréal har bra produkter. Men borde hellre köpas på salongerna eller i de stora affärerna som finns med frisörprodukterna. För i produkterna som finns i vanliga affärerna innehåller rester av Lorélas "riktiga" produkter. Hehe.. jaja hursomhelst ska jag inte köpa det värmeskyddet igen som finns på Ica eller H&M. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida