Shopping!

Idag åkte jag och Madde till ullared. Jag hittade typ ingenting! Jättetråkiga kläder lixom och jag var inte nöjd med nått. haha! Blev ett linne! Sen annat småplock. Och lite grejer till mamma. Köpte en ny väska också! :)
Madde handlade lite mer än mig iaf.. hehe. Gjorde Emely en tjänst och köpte klotljus till henne, hoppas dem är bra. Haha skitsamma dem får duga! :P Efter ullared tog vi en sväng in till Kungsmässan och tittade lite. Madde köpte kläder på Gina Tricot och jag köpte nån täckgrej (smink) på H&M..hehe!



- Ett lila festlinne typ.
- Volum Express Lift up Mascara  Maybelline
- 5
pack vita strumpor
- Vitt nagellack
- Rengöringsgel till ansiktet
- Hårspännen
- Halsband



- En brun , enkel väska.

Det blev inte så mycket köpt idag. Jag va rätt så kräsen.. Haha!

Imorn ska jag till frisören kl 11 ! :D Vet dock inte vad jag ska göra med mitt hår än. Lite kortare ska det bli iaf. Får la se! :)
- Nu ska jag snart duscha och sedan kolla på Idol! :)

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida