Segt!

Happ, två timmar kvar innan jag börjar jobba. Visserligen går jag halv fyra hemmifrån. Hmm, vad ska man göra då.. Kanske ska fixa något att äta idag så det inte blir filmjölk med flingor på jobbet ^^ Haha!
Stylade precis håret och blev nöjd, börjar kunna detta nu! Haha, och hårsprejen jag köpte häromdan är bra! Får la se om den håller när jag går ut sen. För det lär ju blåsa! ^^
Hmm, vill ha nya skor! Byxor, benvärmare, jacka osv. Jag kan om jag vill men måste samtidigt ha nytt busskort. Och dessutom kommer snart mina grejer ifrån H&M. Sedan Ellos osv. Äsch, de löser sig. Hehe :) Får lön snart också.
Aja, ska till stan imorn iaf så får la se om man hittar nåt.

Vill åka till dig nu. Sitta och mysa i soffan och kolla en film. Och sedan få somna tillsammans! Vore jättemysigt! :)  Nu när det är höst är de ännu mysigare! :) Det mörknar mycket fortare. Det är mysigt att sitta ihopkurade i en soffa, se en film och höra hur regnet smätter mot fönstret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida