Scones!

Idag bakade jag scones till frukost! Och det var riktigt gott! :) Längsen jag gjorde det så va grymt sugen på det.
Ska inte göra något speciellt idag, men ska iaf ta en dusch så jag känner mig piggare och fräschare! Hehe :)
Ska väl försöka kolla med grannen om de kan skriva ut en bild åt mig på tatueringen. Vi har nämligen ingen skrivare. Eller jo, men den står i källaren nånstans bland all jävla skit! Haha, dessutom har la färgen torkat! Tänkte ta mig in till stan imorn eller nån dag i veckan för att kolla pris osv på tatueringen.
Hmm, har lite ont i halsen sen hockeyn. De var nog inte så bra att hejja med sådär, för jag blev väldigt hes efteråt. För mycket ansträngning antagligen! Aja, får la se om lite té kan göra någon nytta.

Haha stackars Madde.. Hissen i hennes trappuppgång är ju värdelös! Stannar flera gånger och det är ofta problem med den. Idag fastnade hon i hissen. Satt där över en halvtimme innan de kom någon och släppte ut henne. Fyfan, jag hade fått panik!! Luften blir ju sämre och sämre ju längre man sitter där lixom. Aja, nu är hon ute iaf! :P Hehe

Aja, ska titta på Ellen nu och sedan duscha! :) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida