Så trött!

Är så himla trött idag! Helt jävla utslagen! Fick ingen sömn alls inatt. Somnade runt 5 imorse, vaknade till halv sju. Sjukanmälde mig och lyckades väl somna runt åtta igen. Sov fram till halv ett ungefär. Men är helt utslagen. Ont i magen. Ingen kraft i kroppen och en liten seg huvudvärk. Blääh, sicket gnäll, haha! :) ^^ Hoppas jag somnar bättre inatt iaf. Borde jag göra eftersom att jag är så trött.

- Tror mitt paket från H&M kommer imorgon. Dagens höjdpunkt? Haha, vet inget annat speciellt som händer faktiskt.

Aja, blir väl att jag somnar tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Angelica

fasen va snygg din blogg blev!:D


URL: http://angelyangel.blogg.se/ @ 2008-09-15 @ 00:26:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida