Regn, regn och regn!

Jaha, nu har väl det klassiska höstvädret kommit eller ? Visserligen har det regnat halva sommaren också typ. ^^
Och det känns verkligen att det blivit kallare nu också. Snart åker halsduken och vantarna fram! haha, Seriöst, jag frös verkligen igår!
Sitter och lyssnar på hur regnet smätter mot vårat plåttak på balkongen nu. Tur att jag inte ska göra något speciellt idag, slipper gå ut i detta skitväder. Ska städa lite idag. Det behövs dammsugas! Ikväll vet jag inte vad som händer iaf.. Får la se om det dyker upp något. ^^

Haha fick mig ett gott skratt när jag vaknade och tittade mig i spegeln! Klippte mig ju igår. Korta längder upptill och resten av håret e ju i axelhöjd. När jag vakna stod håret åt alla håll och kanter. Hade en liten "tuppkam" typ.. haha ^^
Jaja, undra hur det går att styla det själv nu. Får la se! ^^

Nää, dags att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida