Onsdag!

Sitter och lyssnar på Agnes nya låt. Haha, tycker den är helskön!
Skrev precis in alla räkningarna på internetbanken också så dras det när pengarna kommer in. Slipper jag tänka på det sen. Blev ingen hög lön denna månaden, blev inte mycket jobbat förra månaden. Men iaf något. Gör jag inte massa onödiga inköp osv så kan jag nog ha en slant hela oktober! :P Hehe!  Dags att ta tummen ur och gå till arbetsförmedlingen så man kan få fast jobb, kunna söka lägenhet och sedan äntligen få en egen lya. Det är sjukt mycket ansvar med egen lya, dyrt är det också. Men jag vill ha något eget nu! Nåt som är mitt, där jag bestämmer, där jag får inreda. Ni som känner mig vet också den största anledningen till varför jag vill flytta. Men men, var sak har sin tid, de gäller bara att ta tag i det och få det hända! ^^

Nu ska jag snart dammsuga tänkte jag. Sedan ta mig en dusch och på med myskläderna igen. Ska sedan packa lite smått också och förbereda inför imorn.
Ska även ändra läge på min säng. För ena benet har gått sönder, (tack vare Maria!) , haha. Så benet viker sig imellanåt. Så kan likagärna sätta den sidan av sängen in mot vägen så inte sängen en dag viker sig och jag åker ner i golvet! Haha :P jaja.. har ju lite grann att syssla med iaf. Ikväll blir det väl att glo på Idol igen. haha :)

 Såhär ser man ut varje morgon nu. Snygg friss va? Haha! ^^

Kommentarer
Postat av: Freddy

Svar:Hon behövde klippa det men det kom aldrig till skott


URL: http://crapfreds.blogg.se/ @ 2008-09-24 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida