Onsdag!

Idag ska jag jobba 16-21! Skönt med ett kort pass! :)
Sitter här och dricker vaniljté nu! Mitt absoluta favoritté! :) - Har faktiskt inte så ont idag som jag trodde jag skulle ha efter simningen. Det känns lite i ryggen men inte så farligt ändå! Var väl bra att man stretcha lite igår då! Får la se hur de känns på jobbet iofs, med alla lyft osv! Ska simma på fredag också!

Haha Emely beställde kläder på Halens i början av augusti nångång. Så passade jag på att be henne beställa ett par skor till mig. Sommarskor! Och dem kom inte försen först idag! Haha jag kan ju knappast använda dem nu! Men men, då har jag dem till nästa sommar eller om man åker utomlands. ^^ Men tycker det är segt med dessa långa leverenastiderna!

Ska bara ta det lugnt innan jobbet nu. Får la äta något innan också så jag inte hungrar ihjäl sen. Ska ta med päron och kiwi till jobbet men de räcker ju inte lång väg ^^ Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida