Ny frisyr = sådär..

Har inte riktigt vant mig vid det. Är halvnöjd. Får la se hur det är när jag ska styla det själv.
Det blev kortare , axelhöjd. Och korta länger upptill..Kör fortfarande på min "rockiga-bus-stil" ^^ Det duger..haha! Det växer ju! Kul att expreimentera och göra lite iaf. Skönt att få bort sånt som var slitet och torrt iaf!

Har städat upp lite på rummet nu, va lite stökigt. hehe.. Dammsuga gör jag imorgon för det är jag för trött för nu.
Kvällen blir lugn för min del. Tänkte se filmen som kommer på femman.. - "Old school"..Får la se om det är nått att ha!

Är fortfarande besviken över helgen. Jag såg verkligen fram emot det. Men det kommer fler tillfällen såklart. Men ändå... =(=( ...Aja får la se vad man hittar på då. Folk verkar så upptagna så vettefan..^^

Nästa lördag är det hockey iaf. Och fredagen därpå (19e) är det ju Hardcore Superstar! :D:D Niice!

Haha älskar att ha rätt! Du sa en halvtimma men nu har det gått över en timme! Haha :P Känner dig duu! ;)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida