Måndag.

Då var det måndag igen. Va  fort det går egentligen! 3 månader kvar av detta året. Snart är det lixom halloween, sen lucia, jul och nyår. Det är ju iofs den mysigaste tiden kvar på året, tycker jag iaf! :) Dagarna går så fort nu tycker jag. Man hinner ju knappt med. Hehe :) Haha får la se hur mycket pengar man har sen när de gäller att köpa alla dessa julklapparna! Det är ju inte bara 2-5 st man ska köpa till direkt. Utan till ca 12-13 personer eller va det nu blir. Fifan! :P Jaja. Tror vi ska fira julafton med båda syrrorna detta året iaf. Hade vart mysigt att fira i syrrans nya hus, det är så mysigt där! :) Får la se..hehe

Jaja, idag snorar jag och nyser stup i kvarten. Men det går väl över snart :P Ska jobba idag, 16-21. Brukar bli de passet som jag får nu. Men det är bättre än ingenting iaf! Får la se om jag får något mer pass tisdag eller onsdag. För sen kan jag inte jobba på några dagar ju..hehe :)

Ska snart ta en dusch så jag vaknar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida