Lördag.

Igår runt halv sju sådär åkte jag och Madde in till Lisberg där vi sedan mötte Maria och hennes kompisar. Fick en bra plats några meter från scenen. Såg iaf hur bra som helst. De spelade väl i någon timma och det var grymt! 
Efter spelningen drog jag och Madde till Fokus och köpte lite godis och sedan åkte vi hem till henne. Lyssnade på musik och dansade. Haha så mobbade men vi hade kul iaf! Sen blev jag sugen på att sjunga singstar så det gjorde vi. Och jag vann! Haha :D Madde vann en gång med 2 poäng mer än mig. Haha surt! :P Men men, det var kul. Båda va redigt hesa efteråt. Var väl hemma runt halv två inatt. Tvättade bort sminket osv och la mig i sängen.

Idag känner jag mig lite hängig och seg i hela kroppen. Lite huvudvärk som kommer och går som den vill. Lite förkyld med. Men men, det funkar ändå. Så idag blir det en slappis dag! Tvättar lite! Ska kolla på hockeyn kl fyra med mamma. Idag spelar Frölunda på hemmaplan mot Linköping. Så det ska bli intressant eftersom vi nu fått tillbaka vår Janne som va tränare i LHC förra säsongen. Vi har surroundljud hemma så det känns ju nästan som om att man är där. Haha ^^ Jag hade gärna vart i Scandinavium och kollat men det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida