Lördag!

Igår åkte jag motorcykel!! :D:D Fan va häftigt! En helt underbar känsla! :D Blev lite skraj när han gasade och körde fort. Men de va ball ändå! :D Första gången är de ju förståeligt att man spänner sig lite och bli rädd :P Häftigt iaf! :D Har lite bilder men har inte kunnat få in dem på datorn än. Men de kanske kommer! ^^

Vi lagade jättegod mat igår också. Eller ja, Micke lagade :P Kycklingfilé som va inlindad i bacon typ. och nån slags fyllning. Huur gott som helst!!! :)

På kvällen kom d hit några kompisar, pratade och drack öl. olyckligtvis hade en tjej massa katt och hundhår på sig så jag blev dålig. Ja, så jävla känslig är jag!! Riktigt jobbigt :( Så jag la mig i sängen och vilade eftersom jag inte mådde så bra. Men men, nu är de bra. :)
Blev ingen bio igår, så d kanske blir en idag! Får se :)

Har precis städat lite och diskat efter igår.

 Ser ut som en michilingubbe! :D haha men jag är redo för att åka!
 Grymt härlig upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida