Lördag.

Dagen började med att jag och Madde åkte in till stan och kollade runt lite. Sedan mötte vi Emely. Gick runt lite istan innan vi skulle bege oss till Scandinavium för att möta Anna :) Jag köpte inte så mycket som jag ville igår. Hehe.. men det blev iaf en ny sjal, två par örhängen och ett jättebra värmeskydd från frisörsalgongen Hair and face, där jag klipper mig!
Det är en 3 in 1 produkt. Den heter Small talk! - 3 produkter i 1. Leave-in balsam, styling och finish produkt och värmeskyddande effekt. Denna produkt vårdar och ger fukt, sväller hårstrået för att det ska bli tjockare och fylligare.

 

Runt kvart över tre mötte vi upp Anna. Gick in i Scandinavium och satte oss. De va uppvärmning bland hockeylagen och sedan va de artistunderhållning med han Adam Tensta eller va han heter :P Och två tjejer som sjung Abba låtar.
Sen satte matchen igår. Klacken höll på som vanligt och vi sjung med. Dumt gjort. Blev förbannat hes och har ont i halsen idag. Men ska dricka lite té och hoppas de går över. Matchen slutade med att Malmö vann. Haha fast det va ju ingen riktigt match egentligen. Bara uppvärmning för elitserien som startar imorgon! :)
Efter hockeyn gick vi till Jensens Bofhus och åt , så himla gott! :) Sen efter det åkte jag med Madde hem och kollade på Hipp Hipp Hora bara för skojs skull. Haha, "tänk att det är en ketshup flaska, och att du vill få ut ketshupen".. AJ som fan! ^^ Haha..:P Kul dag iaf! :) Just ja, de va två jättesöta, småtjocka barn som sprang inne i arenan igår. Haha så jävla söta. Kunde väl vara 2-3 år eller nåt. hehe :) jag och Anna satt och kollade mer på dem än på matchen. Haha!:)

Inatt kunde jag inte sova ett skit. Hade kramp i magen och mådde sjukt illa. Spydde och fick absolut ingen sömn. Så det blev till att sjukanmäla mig. Har lite ont i magen fortfarande. Har ingen aning om vad det är. Antagligen nåt jag åt igår..vettefan. Så jävla surt, för idag hade de vart bra pengar eftersom jag skulle jobba 9-20 lixom. Men men, kan inte jobba om jag mår dåligt lixom.  =/

Fast nu börjar det bli bättre iaf. Ska dricka té och ta det lugnt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida