Lite ånger kanske..

Dagen efter man klippt sig och man ska fixa håret själv och det = ett helvete!
Haha jag har nog skaffat mig den jobbigaste frisyren att få lika snygg som frisören typ ^^ Fast lägger jag ner mer energi så går det nog bättre. Men jag inser att det är kort nu iaf! Klippte runt 10-15 cm på längden iaf. Och upptill kan jag styla det så det står rätt upp, så kort är det där typ. ^^ Aja, tur och väl växer ändå håret hyffsat fort. De positiva är att de torra och slitna försvann iaf. Ska bli intressant när jag ska upp tidigt en morgon för att jobba och få se hur frisyren blir för dagen då. Haha, tur att de finns plattång, toffsar, hårspännen och hårsprej typ ^^
Jaja man är aldrig helt nöjd när man klippt sig, alltid något man stör sig på. Men ändå kul med en liten förändring och friskare hår!


Kommentarer
Postat av: Johanna wilsson

Det växer ut igen ska du se :)


URL: http://johannawilsson.blogg.se/ @ 2008-09-06 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida