Kom hem för en stund sen!

Har simmat , bastat och sedan solat! Riktigt skönt! :D Stolt över mig själv! Haha :D

Simmade mer än vad jag trodde att jag skulle orka iaf. För jag är så sjukt otränad och har ingen bra kondis alls! Haha ^^
Men jag kämpade på!! När vi skulle gå ur basängen så va de en jätteskum, äcklig känsla i benen. Kändes hur äckligt som helst! Haha ;D  Vi duschade av oss lite och satte oss sedan i bastun. Helt underbart! La mig ner och höll nästan på att somna! Jag har aldrig gillat att basta innan men idag va det riktigt skönt!
De känns redan nu i kroppen, haha lite träningsvärk redan ? Haha  jaja. Känns de så vet man ju att man har rört sig ! ^^
Ska ev. simma på torsdag eller fredag igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida