Home sweet home!

Borta bra men hemma bäst? Vet faktiskt inte. ^^
Nu är jag hemma igen. Trist!. Dessa dagarna har varit rätt så lugna ändå. Har ätit god mat, kollat på film, umgåtts med vänner, shoppat lite, jag har åkt motorcykel! Gjorde lite goda smooties också med blåbär och hallon! Mums:D Igår bakade vi kladdkaka och kollade på film med Jimmy och Sara och bestämde oss för att kolla hockeyn. Så idag åkte vi till Göteborg för att se Frölunda - Rögle! :D
Haha de va riktigt kul att jag va den enda av oss 4 som hejade på Frölunda. Ännu roligare att vi vann med 4-1 också! haha :D
Jaja, har inga direkta planer i veckan nu. Imorn ska jag iaf tvätta och städa lite kanske. Får se vad som händer! :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida