Herr Penis!

1. Jag utför kroppsarbete
2. Jag arbetar på stora djup
3. Jag störtar med huvudet först in i mitt arbete
4. Jag har aldrig ledigt på helgerna
5. Jag får inte betalt för övertid
6. Jag arbetar i en fuktig omgivning
7. Min arbetsplats är mörk och har dålig ventilation
8. Jag arbetar i höga temperaturer
9. Mitt arbete utsätter mig för höga smittorisker

Kära herr penis,
Efter noggrant övervägande av er begäran har förvaltningen kommit till slutsatsen att avslå densamma av följande anledningar:

1. Ni arbetar inte 8 timmar i sträck
2. Ni somnar redan efter kortvarigt arbete
3. Ni följer inte alltid ledningens anvisningar
4. Ni arbetar inte alltid på er anvisade plats
5. Ni tar inget eget initiativ, utan måste sättas under press och bli vänligt behandlad innan ni överhuvudtaget börjar arbeta
6. Er arbetsplats är tämligen smutsig när ni lämnar den
7. Ni följer inte alltid säkerhets föreskrifterna tex. användandet av säkerhetskläder
8. Ni går i pension långt före 65
9. Ni tar aldrig några dubbelskift
10. Ni lämnar ibland er anvisade arbetsplats utan att ha slutfört ert arbete
11. Och som om det inte vore nog, vi har ständigt sett er lämna arbetsplatsen bärandes på två säckar med misstänkt utseende.

MVH Ledningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida